השכרת יאכטה ליום הולדת לזוג - המתנה המושלמת | Baliyam - באלי ים

השכרת יאכטה ליום הולדת לזוג

יכול להיות שהמתנה הכי טובה שאתם יכולים לתת היא בעצם חוויה?

השכרת יאכטה ליום הולדת לזוג – מחקר שנערך על ידי חוקרים באוניברסיטה בניו יורק הוכיח כי עדיף להשקיע בצבירת חוויות יותר מאשר בצבירת חפצים. כולנו זוכרים טיולים, מסיבות וחופשות הרבה יותר מהפלאפון החדש שקיבלנו לפני חצי עשור או המסך 32 אינץ’ שקנינו לעצמנו סתם כך בפרץ של נדיבות עצמית. 

חוויות טובות נטבעות בזיכרון ומלוות אותנו למשך כל חיינו. ככל שהחוויה עמוסה יותר בקרובים ואהובים – כך היא הופכת לחוויה חשובה יותר. 

השכרת יאכטה – חוויה בלתי נשכחת

לרובנו לא ייצא סתם ככה להפליג על יאכטה לשעתיים קסומות בלב הים עם מוסיקה, נשנושים ללא הגבלה, שתייה וחברים או משפחה. השכרת יאכטה ליום הולדת זו דרך נהדרת להפוך חגיגת יום הולדת לבלתי נשכחת ומדהימה במיוחד. במחיר של שלוש מיכלי דלק, אתם יכולים לחסוך את הנסיעה לצפון ולחגוג קרוב לבית באמצע היופי הקסום של הים התיכון. 

השכרת יאכטה ליום הולדת לזוג – לפעמים עדיף בלי אחרים

נכון שכיף לחגוג עם כל המשפחה והחברים. אבל לפעמים אנחנו גם אוהבים לחגוג יום הולדת בצורה שקטה ורגועה יותר. כשאתם משכירים יאכטה ליום הולדת רק לשניכם אתם נותנים הזדמנות לחגיגות יום ההולדת שלכם להיות אינטימיות יותר. זו מתנה מושלמת לבן או בת זוג אהובים או להורים שאתם רוצים למצוא דרך להגיד להם “תודה”.

השכרת יאכטה עם באלי ים

אנחנו מציעים חבילת יום הולדת הכוללת קישוט היאכטה, נשנושים ושתייה קלה על חשבון הבית, שליטה מלאה על הפלייליסט ושעתיים רומנטיות ומדהימות בלב ים. תוכלו לטבול בים, להשתזף על סיפון הבריכה ולשמור במקרר שלנו עוגת הפתעה או בקבוק יין. 

השכרת יאכטה ליום הולדת לזוג מאפשרת לכם לחגוג לא רק את היומולדת אלא גם את הזוגיות שלכם. תנו לעצמכם להתפנק עם הפלגה רומנטית ומדהימה ביאכטות המדהימות של באלי ים.

קראו עוד: השכרת יאכטה להצעת נישואין | השכרת יאכטה 

צריך עזרה?
שלח הודעה התקשר אלינו