השכרת יאכטה להצעת נישואין | Baliyam - באלי ים

השכרת יאכטה להצעת נישואין

השכרת יאכטה להצעת נישואין – הפתעה חלומית

השכרת יאכטה להצעת נישואין – כשמגיע הרגע הזה שבו אנחנו מבינים שאנחנו רוצים להישאר ביחד לנצח, מהר מאוד מתחילים המחשבות – איך להציע נישואין?

אנחנו רוצים שזה יהיה בלתי נשכח, רומנטי ומפתיע. השכרת יאכטה להצעה נישואין נותנת לכם הזדמנות לדאוג להצעת נישואין שלא תישכח.

תהליך העבודה איתנו – התכנון

תהליך העבודה מתחיל בשיחה הראשונית איתנו. אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלגרום אושר והנאה לזוגות. השמחה שלנו בחיים היא לקבל טלפון ממישהו שמבקש את העזרה שלנו בתכנון הצעה רומנטית ומדהימה כדי להצהיר את אהבתו.

חבילת הבסיס שלנו כוללת שלט “התינשאי לי” שאנחנו נביא יחד עם בקבוק שמפניה קרירה ושטיח אדום יוקרתי שייפרש עבורכם. החבילה כוללת שתייה קלה וחמה בלי הגבלה.

ניתן לסגור איתנו כל תוספת שעולה על דעתכם. בלונים, נרות, פלטת פירות מפנקת, מנות בופה, קינוח, מה שאתם רוצים (אבל תצטרכו להגיד לנו מראש).

ניתן לבחור בין הפלגה זוגית לבין הפלגה עם החברים והמשפחה. לחלופין, אפשר לתאם שהם יגיעו לפגוש אתכם בסוף השיט.

ההצעה

אנחנו יודעים להיות דיסקרטים. ברור שההפתעה היא החלק הכי חשוב בהצעה.

כדי לשמור על גורם ההפתעה, אנחנו מסכימים איתך מראש על שני שירים שהם “שירי הקוד”. השיר הראשון מעיד שאוטוטו זה קורה. אם זה רק שניכם, זה הזמן לנווט לכיוון המקום הכי רומנטי ביאכטה. אם המשפחה/ החברים שם, השיר יאותת להם שהם צריכים לפנות את הסיפון ולהכין את המצלמות.

 

ברגע שהשיר השני יתחיל להתנגן השטיח האדום ייפתח, השמפניירה תצא ושלט “התינשאי לי” יתגלה. זה הרגע לרדת על ברך אחת ולהצהיר על אהבתך הבלתי נגמרת.

הצעת נישואין ביאכטה – סגולה לתשובה חיובית

השכרת יאכטה להצעת הנישואין זו דרך בדוקה ומוכחת לקבל תשובה חיובית להצעת הנישואין. הסטטיסטיקה לא משקרת: עוד לא היתה לנו אפילו תשובה שלילית אחת על היאכטה שלנו. משהו באוויר הים הצלול, בשמש ובגלים פשוט גורמים לאנשים לרצות לבלות את שארית חייהם ביחד. מי שמוכן להשקיע ככה בשביל הצעת נישואין זה מישהו שראוי לקבל את ה”כן” הנכסף.

השכרת יאכטה להצעת הנישואין עוזרת להפוך את רגע ההצעה לבלתי נשכח. השכרת יאכטה להצעת נישואין זו הדרך הטובה ביותר להפתיע ולרגש. זו הדרך המושלמת להגיד “אכפת לי”.

אחרי ההצעה תוכלו לרקוד, להתחבק, לקפוץ למים יחד או להצטלם בתנוחת טיטניק רומנטית. כל זאת בזמן שהרוח מלטפת את עורכם והמוסיקה האהובה עליכם מתנגנת ברקע. מומלץ לתזמן את ההצעה לשעת שקיעה רומנטית.

ראו עוד: הפלגה קבוצתית | השכרת יאכטה

צריך עזרה?
שלח הודעה התקשר אלינו